Eerste Try-out - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Jan Bos - WaarBenJij.nu Eerste Try-out - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Jan Bos - WaarBenJij.nu

Eerste Try-out

Door: Jan Bos

Blijf op de hoogte en volg Jan

06 April 2017 | Nederland, Veldhoven

Het eerste 'test-weekend zit er op. Twee overnachtingen: Geertruidenberg en Millingen a/d Rijn. Alles, inclusief de kachel (het vroor 's-nachts bijna) werkt, maar er zijn toch wel wat veranderingen / aanvullingen nodig:
1. Er moeten twee gasflessen in (i.p.v. die ene die er nu in staat);
2. De nieuwe achteruitrijcamera moet worden geïnstalleerd;
3. De magnetron en de Senseo moeten worden vastgezet: die gaan de camper door bij iets te stevige bochten.
4. Ook de water-vul-slang moet worden vernieuwd: die neemt te veel ruimte in en is te zwaar.
5. De achteruitrij-sensoren werken wel, maar zijn bijna niet te horen. Moet dus ook worden veranderd.

Verder ben ik druk bezig om uit te vinden wat voor - en hoeveel - voedsel (eten en drinken) ik zal meenemen. Ik weet niet precies wat er in de verschillende landen is te krijgen, dus daar moet op worden geanticipeerd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Ik ben Jan, ik woon in Veldhoven en ik heb verschillende hobbies, waaronder tennissen, motorrijden en rondtrekken met de camper.

Actief sinds 26 Feb. 2017
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 24311

Voorgaande reizen:

24 Januari 2019 - 10 Maart 2019

Andalusië

16 Juni 2018 - 07 Juli 2018

Wales, United Kingdom

05 Juni 2017 - 24 Juli 2017

Finland, St-Petersburg, Baltische staten

Landen bezocht: