Eerste Try-out - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Jan Bos - WaarBenJij.nu Eerste Try-out - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Jan Bos - WaarBenJij.nu

Eerste Try-out

Door: Jan Bos

Blijf op de hoogte en volg Jan

06 April 2017 | Nederland, Veldhoven

Het eerste 'test-weekend zit er op. Twee overnachtingen: Geertruidenberg en Millingen a/d Rijn. Alles, inclusief de kachel (het vroor 's-nachts bijna) werkt, maar er zijn toch wel wat veranderingen / aanvullingen nodig:
1. Er moeten twee gasflessen in (i.p.v. die ene die er nu in staat);
2. De nieuwe achteruitrijcamera moet worden geïnstalleerd;
3. De magnetron en de Senseo moeten worden vastgezet: die gaan de camper door bij iets te stevige bochten.
4. Ook de water-vul-slang moet worden vernieuwd: die neemt te veel ruimte in en is te zwaar.
5. De achteruitrij-sensoren werken wel, maar zijn bijna niet te horen. Moet dus ook worden veranderd.

Verder ben ik druk bezig om uit te vinden wat voor - en hoeveel - voedsel (eten en drinken) ik zal meenemen. Ik weet niet precies wat er in de verschillende landen is te krijgen, dus daar moet op worden geanticipeerd.